چگونه بهترین و معروف ترین آموزشگاه آرایشگری در شهر خود را شناسایی کنیم؟

اگر فردی خلاق هستید و به حرفه آرایشگری علاقه مند هستید این شغل میتواند برای شما مناسب بوده و شما پس از طی دورههای آموزشی مربوطه میتوانید اقدام به راه اندازی یک سالن آرایشی نموده و یا در یک آرایشگاه مشغول به کار شوید. در ابتدا به تعریف از آرایشگر و آرایشگری میپردازیم.

آرایشگری هنری است که به زیبا سازی افراد (زیبایی صورت ,مو و….) می پردازد در لغت فارسی آرایش به معنی اضافه نمودن و پیرایش به معنای کاهش دادن وکاستن میباشد در کشور عزیز ما آرایش اغلب برای بانوان محترم و پیرایش برای آقایان استفاده میگردد.

چه ملاک هایی را برای انتخاب یک آموزشگاه آرایشگری مناسب در نظر بگیریم؟

۱)اگر مسیر و مسافت برایتان مهم است توصیه میگردد لیستی از تمامی آموزشگاه های آرایشگری نزدیک به محل مورد نظر خود را تهیه نمایید و اگر مسافت برایتان مهم نیست لیستی از تمامی آموزشگاه های آرایشگری داخل شهر خود را تهیه نمایید. ۲)سپس با آموزشگاهها تماس و یا مراجعه نموده و در مورد هزینه ها و دوره ها و سوالات و شرایط اولیه راپرس و جو کنید و بهترین را انتخاب نموده و بقیه را حذف نمایید.

۳)در تماس تلفنی و یا مراجعات حضوری و ملاقات با آنها چه مواردی از مسول آموزشگاه ها بپرسیم؟

۱)آیا پس از اتمام دوره مورد نظر مدرکی که ارایه می دهند از خود آموزشگاه بوده و یا برای مدرک بین المللی فنی وحرفه ای و آزمونهای مربوطه به آن سازمان معرفی میشوید؟ ۲)شهریه آموزشگاه در دوره آموزشی مورد نظر چقدر است؟ ۳)چه دوره هایی در آموزشگاه تدریس میگردد؟ ۴)مدت زمان دوره آموزشی مورد نظر چه قدر است؟ ۵)تجربه مربیان چقدر است؟ ۶)زمان تاسیس آموزشگاه چه زمانی بوده است ؟ ۷)در مورد گروهی , نیمه گروهی ,خصوصی بودن دورهها پرس و جو نمایید اگر روحیه آموزش گروهی را ندارید به صورت خصوصی آموزش ببینید که هزینه آن کمی بیشتر است . ۴)در صورت موافقت مسولین آموزشگاه یک جلسه در کلاس آموزشی دوره مد نظر حضور یابید تا بتوانید از نزدیک با فضای آموزشی ,مهارت مربی ,سطح آموزش وبروز و جدید بودن آموزشها را بسنجید که این موارد تاثیرات بسیار زیادی را دارا میباشد. ۵)اگر تصمیم جدی برای آموزش کامل آرایشگری را دارید بهتر است آموزشگاههایی را پیدا کنید که نمونه کار های عالی و هنرجویان موفقی را رزومه خود داشته باشند. ۶)اگر علاقه مندی شما به آرایشگری زیاد است توصیه میگردد دورههای تکمیلی و تخصصی رانیز به سرعت طی نمایید .

درپایان ضمن آرزوی موفقیت برای شما آموزشگاه گیشا با بیش از ۹سال سابقه (تاسیس۱۳۸۹) در زمینه آموزش آرایش و پیرایش ومیزان رضایت بالای هنرجویان ما و ورود اکثر هنرجویان ما به بازار کار و با بهره گیری از مدرسان مجرب با برگزاری دوره های آموزشی آموزش آرایشگری (آموزش شینیون و……..) با ارایه مدرک رسمی و بین المللی و قابل ترجمه از سازمان فنی و حرفه ای کشور آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد .

جهت ثبت نام و اطلاع از دورهها و مشاوره رایگان با ۰۹۱۳۹۱۷۰۳۴۹ تماس گرفته و یا به لینک دورههای آموزشی آموزشگاه گیشا مراجعه نمایید جهت مشاهده نمونه کارهای آموزشگاه و هنرجویان به لینک گالری نمونه کار ها و یا به لینک اینستاگرام گیشا مراجعه نمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست